תשואה שנתית של 5.5% למלווים עם טריא

תשואה שנתית של 5.5% למלווים עם טריא

רוצים להשקיע את הכסף שלכם באפיקי השקעה אלטרנטיביים? פלטפורמת טריא סיפקה ביצועים מרשימים עם תשואה שנתית של 5.5% למלווים במהלך שנת 2020. על אף כל חוסר היציבות שאפיינה את תקופת הקורונה, ניתן לומר כי הפלטפורמה הזו צלחה את המשבר בהצלחה.

פלטפורמת טריא הנה מערכת P2P שמאפשרת לאנשים מן המניין לתת ולקבל הלוואות בסכומי כסף קטנים ועד גדולים. המערכת נמצאת בתהליך גדילה שלא פוסק, כאשר העתיד מצביעה על צמיחה מרשימה שעשויה להמשיך. שנת 2020 התאפיינה בהכנסות של 45.8 מיליון ש״ח ושמירה על תשואה סולידית למשקיעים בפלטפורמה.

משקיעים בקלות עם פלטפורמת הלוואות P2P

אתם לא חייבים להשקיע את הכסף שלכם באפיקים המסורתיים, אשר לרוב גם מתאפיינים בחוסר יציבות בעת משבר, כמו שוק המניות למשל. במקום זאת נמליץ לכם לפצל את הביצים ולחשוב איך אתם יכולים לעשות שימוש בכסף שלכם על מנת להפיק ממנו את המרב בסופו של דבר. זה יהיה שווה את ההחלטות שלכם במישור הזה.

כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, אם אתם רק מחליטים להשקיע את הכסף שלכם באפיק כזה או אחר, הרי שזה יהיה נחוץ שתעשו את זה בצורה נבונה ותוך כדי חשיבה על כל ההיבטים שיכולים להשפיע על כדאיות ההשקעה והתשואה שהיא יכולה לספק לכם בעתיד.

פלטפורמה שמקלה על הלווים בקבלת הלוואות

במקום להסתמך באופן בלעדי על הבנקים או גופים פיננסיים גדולים, יכולים הלווים להסתמך על פלטפורמת טריא על מנת לקבל הלוואות בסדרי גודל קטנים עד גדולים דרך אנשים אחרים. הפלטפורמה הזו פשוט משנה לחלוטין את הדרך שבה ניתן לקבל הלוואות, והרי שהיא ללא ספק יכולה להקל עליכם באופן משמעותי בכל הנוגע להחלטה שלכם להשקיע את הכסף או לקחת הלוואה.